Szanowni Rodzice,

w terminie od 26-02-2024 godz. 08:00 do 08-03-2024 godz. 15:00 trwa rejestracja wniosków/zgłoszeń w elektronicznym systemie rekrutacji do klasy pierwszych szkół podstawowych w Białymstoku. Aby zarejestrować wniosek/zgłoszenie, proszę skorzystać z opcji: "Zarejestruj" lub

Zarejestrowany w systemie wniosek/zgłoszenie:

  • Można wydrukować, podpisać i złożyć osobiście w szkole podstawowej pierwszego wyboru (wybranej na pierwszym miejscu listy preferencji). W przypadku zgłoszenia w szkole obwodowej. Do wniosku, należy dołączyć wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów rekrutacyjnych.

  • Można podpisać wniosek/zgłoszenie elektronicznie np. za pomocą np. Profilu Zaufanego lub e-dowodu. Wymagane dokumenty, należy wówczas dołączyć w systemie w formie załączników. Skorzystanie z tej opcji podpisu wniosku, nie wymaga złożenia wniosku/zgłoszenie osobiście w szkole.

Zasady naboru oraz szczegółowy harmonogram dostępny jest w menu po lewej stronie ekranu.